lördag 3 oktober 2009

Träningen då???

Ska erkänna att det inte har blivit många promenader under den senaste veckan men har kompenserat detta med att springa i trappor på jobbet... Håller som bäst på med en driftsättning i ett hus med 8 våningar, källare och ett stort ventilationsplan! Det blir en hel del trappor av detta! Och många långa korridorer. :)

Igår kväll blev det en sväng in på gymmet vi har på gården så det känns i kroppen idag! Ute regnar det men det kan kanske bli en promenad ändå idag eller så blir det en ny vända till gymmet ikväll mä. Får se vad jag känner för.

Maten då?

Jo där har jag iaf lyckats hålla mig borta från de värsta onyttigheterna... Har under veckan inte ätit något godis, men en och annan mörk chokladbit har det blivit.

Nu är det dags för frukost så tjingeling!!!

2 kommentarer:

  1. Jadu sysster... Hur går det nu då??? jag kommer om ca 4 dagar. Tror du rocken passar då??

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jodå! Den passade! :) Vilket jag visste att den skulle göra!!! :)

    SvaraRadera