söndag 7 mars 2010

Min helg!

Tänk att man kan bli så slö bara av att vara hemma! Har inte gjort något speciellt betungande på hela helgen men har ändå varit precis helt slut. Min lust att göra något är helt borta, bara nödvändiga hushållssysslor blir gjorda inget annat.

Försöker fixa klart sambons bokföring men jag orkar inte... Vet att det blir värre om jag inte gör det nu så det är bara att bita i det sura äpplet o fixa det nu. Har bara ett kontoutdrag som ska skrivas ut och sedan är det klart. Vilket jag tycker ska bli såååååå göööööööt! :)

Har kollat lite på hur jag ska fixa till det här hemma men ännu inte bestämt mig. Vet att det kommer bli bra hur jag än gör eller så är det bara att göra om.

Igår tog jag mina två minsta busungar med på bio. Vi kollade på Alvin & gänget 2. Min A vara precis salig när vi gick därifrån eftersom Alvin kunde köra motorcykel på bara bakhjulet och sen flög dom helikopter hängandes utanför... Tänk vad animerade ekorrar kan göra. ;)

Morsning på er och ha en resterande bra helg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar