fredag 11 juni 2010

Mått!

I morse tog jag fram måttbandet... Va ju tvungen att kolla läget... ;) Tidigare i veckan var midjemåttet på morgonen över 90 cm igen och jag deppade ihop totalt... Kunde inte fatta varför det var så... Tills några timmar senare... D va dags för lingonveckan... Så dagen efter va ja nere på 89 cm ist...

Idag då? Jo nu var det 87,5 cm! ;) YEEES! Det minskar o minskar! ;)

Gjorde då kjoltestet och jag fick faktiskt upp dragkedjan ca 4 cm av 10! Ett klart framsteg då jag för bara någon vecka sedan inte fick upp den ens 1 cm...

Har faktiskt ingen förklaring till att det har blivit så här då jag inte hunnit med träningen på sista tiden. Men nu har jag semester i två veckor så då ska jag komma iväg ut o gå om inte annat.

Kram kram
Vimsan!

1 kommentar:

  1. Den bästa träningsartikel du troligen kommer att läsa: http://www.stadium.se/traningstips/styrka/10-skal-varfor-tjejer-ska-styrketrana

    SvaraRadera