torsdag 28 april 2011

Äntligen!

Jag har tagit mig i kragen o äntligen kommit iväg ut på en löparrunda! Känns enormt skönt! Det är min andra runda på några dagar och idag sprang jag dubbelt så långt som förra gången och jag ORKADE!!!! :) Tiden på korta rundan ca 2,3 km blev 16 minuter. Tiden idag på ca 4,5 km blev 28 minuter. Ska pressas liiiiite till! ;)

Har ju också slutat äta godis, kakor, bullar och glass. Visst är det någon som bjuder kommer jag inte tacka nej men här hemma blir det inget av den varan! :) Satsar inte på beach 2011 utan mera kondition inför kretsloppet i september.

Har ju tyvärr gått upp lite i mått under de sista veckorna så nu är det bara att kämpa bort dom centimetrarna igen. Rumpan ska bli mindre! ;) Låren smalare och jag ska springa en mil på mindre än en timme den här gången!!! Första delmålet är att jag ska orka springa från mina föräldrar in till lillasyster i samhället när jag kommer upp i sommar! Det kommer gå, det vet jag redan frågan är bara vilken tid jag kommer ha! :)

Kram kram
Vimsan

1 kommentar:

  1. Du ser jag hade rätt!!!! Inget påskägg fullt med godis skulle du ha ;)

    SvaraRadera