söndag 16 september 2012

Inte nöjd....

Har under gårdagens eftermiddag suttit o läst hur nöjda många är över sina tider på kretsloppet som gick av stapeln igår.

Själv är jag inte det minsta nöjd... Nådde inte mitt mål på långa vägar och det var inte mer än nätt och jämt jag kom in på en tid som var bättre än förra året. :-(

Det känns så surt då jag tycker att jag tränat mer än jag gjort dom tidigare åren och kände det som om att det skulle gå att slå den tiden utan problem... Men uppenbarligen inte... Då företaget jag jobbar på har ett eget tält där vi samlas innan och efter loppet så är det nästan så att jag inte vill gå dit för att höra om alla som inte tränat nått och ändå springer på tider långt under min. Det är inte kul att ALLTID komma sist i ALLT vi hittar på med jobbet som är sportrelaterat... Fast det är väll bara att inse att jag är kass...

Vad blev då årets tid??? Jo 1.03.21.4...

Ha det gott till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar