söndag 1 januari 2017

2016...

Hahaha! Gick bra med bloggandet under 2016. 😜 Inte ett enda inlĂ€gg...

Vad har hĂ€nt dĂ„? Jo, viktmĂ€ssigt sĂ„ ligger jag stadigt pĂ„ mina dryga 10 kg för mycket. Försöker röra pĂ„ mig varje dag, blir lite siochsĂ„ med det men jag försöker iaf. Har anmĂ€lt mig till ICA-klassikern och genomfört tre av fyra etapper. 😁 ÅterstĂ„r skidorna som snart ska starta. Blir spĂ€nnande se om det gĂ„r att fĂ„ till nĂ„gon skidĂ„kning med tanke pĂ„ bristen av snö. 😳

Nu har 2017 precis börjat och jag bestÀmde mig för lÀnge sedan att bara för att det Àr ett nytt Ät sÄ behövs inga nyÄrslöften. Varje dag, Äret runt, Àr det mitt eget ansvar att se till att jag gör val som Àr bra för mig och mitt liv. SjÀlvklart klantar jag till det ibland men det ska inte förstöra vad jag eg har för mÄl i livet.

Har drömmar och förvÀntningar, precis som alla andra, men har sedan lÀnge insett att det hjÀlper inte jaga upp mig för att tiden inte rÀcker till för allt. Efter tre ganska rejÀla smÀllar allt för nÀra vÀggen under dom senaste 14 mÄnaderna sÄ har jag varit tvungen att omprioritera vissa saker i mitt liv och kÀmpar fortfarande med att lÀra mig sÀga nej oftare. Kroppen har tagit massa stryk och allt oftare mÀrker jag av att jag vill mer Àn jag orkar. SÄ har ytterligare ett antal mÄnader framför mig dÀr det helt enkelt fÄr bli som det blir med vikten. SÄ lÀnge jag rör pÄ mig dagligen sÄ Àr jag inte speciellt orolig för att det ska gÄ helt Ät fanders.

KĂ€mpa pĂ„ alla som av nĂ„gon anledning lĂ€ser detta. Ge inte upp för plötsligt vĂ€nder det! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar