lördag 13 juni 2009

Fuskrapport!

Är precis vad den här helgen har bjudit på! Här har ätits godis, pizza och Burger King! Fy vilket slarv!!! O jag som var så bra på gång... Är riktigt besviken på mig själv!!

Har ägnat helgen till att packa upp en massa lådor och inte haft tid, lust eller ork att laga mat. Till kvällen idag bjöd svärmor på middag men annars har det bara varit skräp hela tiden.

Kan tyvärr inte avlägga viktrapport då vågen står kvar i gamla lägenheten så jag hoppas jag ska hinna med att väga mig på måndag morgon... Hur det nu ska hinnas med... Ska göra ett försök iaf...

Ha en bra vecka om jag inte hinner med att skriva mer under veckan, vilket jag hoppas men säker kan man aldrig vara...

STORPEPP till alla som försöker och är jätteduktiga på att sköta sig...

4 kommentarer:

  1. Pepp på dig med och "ryck upp dig" ;)

    SvaraRadera
  2. Välkommen i klubben...=/
    Har oxå syndat. Och känner mig såå kass. Min mens drar alltid ut på tiden. och dagarna innan har jag inte lust med nånting. Sötsug och vatten i hela kroppen typ. Ska försöka sakärpa mig imorgon.
    Kram fgrån mig. Vi ska klarar det. Vi tog bara en paus..*ler* =)

    SvaraRadera
  3. Oavsett: Du har åtminstone gått ned en hel del sen du började med detta, det får du inte glömma bort!!

    SvaraRadera