onsdag 3 juni 2009

Lunch!

Då jag idag jobbar på hemmaplan utan kollegor så fick det bli till att laga lunch hemma. Sagt och gjort! Det blev enkelt men mättande. En omelett med räkor på och en grov fralla till. Riktigt gott och mättande.

Blandade bara 4 ägg med lite standard mjölk, salt och peppar. Räkorna la jag på precis när jag skulle äta annars blir dom sååååå sega och inte alls goda!

Tyvärr blir det en och annan macka för mycket ibland men men jag blir ju smalare iaf och måttbandet har inte ökat och jag kan ha mina gamla sommarkläder igen så det måste få vara OK! Det är inte så viktigt kanske att följa en strikt diet utan man måste, precis som min chef säger, använda sunt bondförnuft... Då jag under de senaste veckorna helt struntat i träning pga tidsbrist så får jag vara nöjd med utvecklingen!

Nu är det tillbaka till datorn för eftermiddagspasset som gäller... KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Jag åt oxå omelett me räkor på idag!!! =) Salt och gott! *ler*
    Ja jag har ju oxå tagit nån rågmacka och ändå gått ner. så liite bröd måste man ju kunna äta. Blir trött på allt med ägg..=/
    Bra kämpat!!
    Kram Verra

    SvaraRadera