onsdag 12 augusti 2009

SEMESTER = SYNDER!

Så är det för mig iaf... Kar kanske inte vräkt i mig onyttigheter men det har ju blivit en hel del godis, bullar, kakor och fika under dagarna på stranden.

Inte så mycket onyttig mat då jag tycker det är riktigt kul att grilla. Har heller inte så nära till onyttig hämtmat nu sedan vi flyttade så det har inte blivit mer än kanske max två ggr veckan under de senaste 5 veckorna och då vid tillfällen då vi inte varit hemma.

Då jag inte precis har suttit stilla jättemycket under semestern så har jag förhoppningsvis inte lagt på mig så mycket. Får se vad vågen säger när det blir dags för den i slutet av veckan.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, första dagen idag, så nu ska det bli slut på kakor och onyttigheter för jag SKA bli av med mina extra kilon under hösten. Har bara inte bestämt vilken träningsform det blir ännu men antagligen lite simning, stavgång och yoga kommer det bli. Tar det lite som det känns bra!

Nu är det dags att komma in i duschen eftersom det är tidig morgon imorgon.

KRAM på er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar