söndag 23 augusti 2009

Veckans vikt!

Igår var det så dags att ställa sig på vågen igen. Vilket jag gjorde men tappade bort lappen jag skrev resultatet på men kan skriva det jag kommer ihåg.

Vikt: 80,6Kg
Fett: 40,3%

Det var iof de två viktigaste värdena men ändå retligt... Blev ju då några hekto upp... Massa suckar och stön... Vill ju ner i vikt... Hoppas att det visar mindre på fredag morgon. Är nämligen borta hela helgen så vägningen får bli på fredag ist. Det är dags för min systers 30-års fest. Vet nu att vissa i släkten kommer vilket är riktigt kul eftersom vi ses så sällan... Men efter allt fuskande den här helgen med alkohol och någon enstaka godis så är det bara stenhård träning och en massa diciplin som gäller under veckan. Antagligen blir det en massa god mat och kanske endel alkohol även nästa helg... Ska försöka hålla mig undan detta har ju med mig alla barnen när jag åker upp. Kan bli sent och ha en massa kul även utan en massa alkohol...

Kram på er!!!!

1 kommentar: