måndag 9 augusti 2010

Det regnar...

Vilket tillsammans med en hektiskt helg inte har lockat till träning. Har ju även haft barnen hos mig och då är det inte så enkelt att komma iväg på kvällen för löpning iaf. Ikväll när barnen har lagt sig o sover ska jag gå till gymmet för att köra ett minst 30 minuter långt pass på crosstrainern. Resultaten börjar ju komma då jag orkar längre o längre tid så bättre kondition har jag iaf fått.

Midjemåttet håller sig just nu ganska stadigt mellan 88-90cm men det känns som om att det skulle kunna minska lite till ganska snart. Känner mig inte så uppblåst längre sedan jag slutade med godis och dricker min Aloe Vera Jos varje dag.

Har ju fuskat liiiiite i helgen. Var på bröllop och hade redan innan bestämt att jag skulle käka vad som bjöds. Var riktigt smarrigt med skagentoast, inbakad fläskfilé och hallonsorbet. Slank faktiskt bara ner en chokladbit och så bjöd kompisen hemma på två SUKU LAKU som är fyllda lakritsstänger.... MUMS! Men trotts detta är jag inte speciellt sugen på godis så kanske att jag så småningom kan käka godis på ett normalt sätt. Gäller bara att inte trilla tillbaka i gamla mönster. ;)

Tjingeling! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar