onsdag 1 december 2010

Länge sen!

Hallo allihopa... Vet att det var länge sedan jag skrev något här men nu har jag lite tid över.

Hade framme måttbandet igår och även om jag inte har ansträngt mig för att hålla måtten har jag gjort det ändå. Vilket känns enormt skönt! :)

Har hunnit med mitt sista yogapass för terminen och dragit på mig en rejäl förkylning. Så resten av den här veckan kommer inte bli några träningspass alls. Har iof nästan inte gjort något under de senaste veckorna men några promenader har det blivit iaf. :)

Idag är höstens kallaste dag hittills med -18 grader på väg till jobbet imorse. Det är ju inte nått som får mig o gå ut o promenera iaf.... Måste nog ta mig i kragen o ta en tur till gymmet någon dag.

Nu kollar jag på mina två små barn som tränar karate vilket lär bli det närmaste ett träningspass jag kommer på ett tag. :)

Ska bli bättre på att skriva här så snart kommer det säkert ett nytt inlägg.
Kram kram Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar