onsdag 31 december 2014

Året som gått

Så här i slutet av året verkar det vara standard att sammanfatta året som gått.

Mitt år gick som en formkurva först upp sedan ner... Tränade och skötte mig bra under första halvan av året, sen gick det ner igen. Vikten gick först ner sedan upp för att tillslut landa på 89 kg inför det nya året. Inget bra!

2014 är året då jag ytterligare en gång blev brädad av en annan tjej, även i det upp o ner förhållandet. Resultatet blev att jag ännu mer krupit in i mitt skal. 2015 ska jag försöka ta mig ut därifrån och våga mig på några utmaningar, träffa nya människor och sluta gömma mig. ;-)

Ska ta tag i min träning igen, har lovat mig själv att även 2015 blir ett år utan godis och den här gången går vi ett steg till och tar även bort Cola och andra sådana drycker vid alla tillfällen utom festligheter.

Det har både försvunnit och kommit till några vänner i mitt liv under året. Några av dom saknar jag och kanske kan jag ta upp kontakten med dessa igen någon gång. Alla vi möter sätter sitt avtryck i våra liv och hur det än blir så har dom gett oss en erfarenhet för livet.

Har lovat mig själv att jag ska stressa mindre, säga nej ibland och ta för mig av det som bjuds. Livet går ju inte i repris och ingen vet hur långt det blir så ska därför försöka vårda mina relationer lite bättre. För en dag finns vi inte kvar här.
Tala om för dom som är viktiga Hur ni känner! :-)

Ser med spänning fram mot ett nytt år.

Kram och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar