torsdag 9 april 2015

Äntligen vår!

Nu är våren här ordentligt. Jag har kommit igång med dom dagliga promenaderna igen. Och njuter verkligen av solen och möjligheten att komma ut i skogen en stund varje dag. Det känns skönt i själen, får tid att rensa huvudet och bara låta tankarna flyga.

Många gånger har det varit min räddning då stressen smyger sig på eller om något händer i mitt liv. Är inte alltid enkelt rodda jobb, träning, barn och allt som måste fixas hemma själv.

Resultatet börjar visa sig på träningen, jag orkar mer och är inte helt slut efter ett pass. Vågen kommer säkert ikapp den också men tar lite mer tid.
Är inte nöjd ännu men mentalt börjar jag landa i hur jag ser ut och hur livet ser ut just nu. Kanske att det hjälper till med att stressa ner, måste sänka kraven på mig själv.

Någonstans, någon gång kommer jag träffa rätt och då kan jag landa ordentligt. Måste iaf tänka så för att inte bli tokig. ;-)

Lycka till med era mål och satsningar Alla härliga människor där ute! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar