tisdag 1 september 2009

Veckans Vikt!

Lite sent att skriva in detta idag men jag har pga kalas och att jag varit bortrest inte haft tid att skriva tidigare. Förra veckans resultat blev iaf negativt på vikten vilket är riktigt skoj...

Här kommer resultatet:

Vikt: 79,3 Kg
Fett: 39,7%
Vatten: 44,2%
Muskler: 92,5%

Känns bra att det börjar hända nått neråt igen även om jag först gick upp lite... Nu blir det stopp på godsaker iaf i veckorna, kan ev unna mig någon liten bit på helgen... Kanske...

Tycker inte att det är så gott längre, Coca cola är bara blääääää vilket jag inte tyckte förr och vanligt smågodis blir det bara någon enstaka bit och då choklad, nästan aldrig något annat. Gäller bara att inte tappa sugen nu igen utan ta tag i min vikt direkt när det börjar barka iväg.

Nu ska jag lyckas den här gången... Mot Målet Med Stora STEG!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar