tisdag 27 april 2010

Inspiration!

Idag kom nya numret av ToppHälsa! Massor av inspiration och pepp... Längtar till kvällen då jag i lugn och ro kan sätta mig i soffan och läsa den!

Har ju idag fuskat rejält med maten... Har blivit både lite godis och några bullar. Bakar ju själv när andan faller på och idag har varit en sådan dag. Förs igår kväll blev det bröd och idag på eftermiddagen blev det bullar.

Kanske ska försöka komma iväg och gå en runda när barnen har lagt sig i sängen ikväll. Har bara dom två stora hemma ikväll då farmor ska ta hand om lillkillen men vattenkoppor imorgon så han ville åka dit redan idag för att slippa gå upp kl 06.00 imorgon... Skulle jag oxå valt om jag haft möjligheten. ;)

Kram kram! Vimsan

2 kommentarer:

  1. Njut av de stunder du kan du.

    Se till att hålla dej borta från elaka chips påsen bara. Bullar som är hem bakade innehåller ändå inte så mycket kolijox så.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Vimsan!
    Jag har skrivit till dig i inlägg i min blogg :-)

    SvaraRadera