torsdag 29 april 2010

Mått!

Jo måttbandet har kommit fram igen.... Men vågen har vandrat iväg över gården... Så imorse kollade jag iaf mitt midjemått och blev glatt överraskad! Det har inte ökat utan nästan minskat lite... JIPPIE!!!! Vill inte tänka på vad vågen visar men men... Tog även fram min måttkjol och nu var den för liten igen... Fick ju nästan igen den i julas.... Ja ja bara att ta nya tag. Undrar vad jag ska sätta för delmål den här gången... Kanske att när jag har minskat till 88 cm i midjan så unnar jag mig ett biobesök, eller något klädesplagg jag vill ha... Får se vad det blir.

Mitt stora mål är ju att komma ner till max 85 cm i midjemått och nu är jag nere i 90 cm. Började ju på över 96 cm när jag första gången tog fram måttbandet. Den här gången ger jag mig inte! Ska komma i form till semestern! Kanske ska sätta mitt första delmål till att jag ska ha passerat under 88 cm innan min semester börjar vilket är 12 juni. Har då lite drygt 6 veckor på mig att minska ca 3 cm, borde gå!

Heja mig och alla andra!

Kram kram Vimsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar