lördag 24 april 2010

Kretsloppet!

Är ett motionslopp som går av stapeln i september i Borås. Detta har jag anmält mig till tillsammans med tjejerna på jobbet. Fick välja om jag ville ta 5 km eller 10 km... Jag tog milen då min åsikt är ska det vara ska det vara.... Måste ta mig i kragen o börja träna till detta men har liksom inte haft tid. Min prio har legat på att få ordning i lägenheten men nu böjar det bli klart... Har bara lite småfix kvar o sen har jag inte den ursäkten längre...

Har fuskat rejält både med mat och motion så jag vågar inte tänka på vad vågen visar och måtten säger nu... Måste köpa nya stavar då de jag använt var exets...

Behöver massor av pepp inför detta... Kanske är någon mer som läser som ska springa kretsloppet...

Kram kram Vimsan

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kan man hänga med dina kompisar på Kretsloppet? Vore kul att testa 10 km...

    SvaraRadera