fredag 17 september 2010

Imorgon är det dags... ;)

Nu är det äntligen bara en dag kvar innan jag ska springa kretsloppet! Imorgon kl 13.30 går starten... Ska bli intressant o se vad min tid blir. Tror inte det kommer gå under timmen iaf. Är nöjd om jag är i mål på 1,15. Min tid på 5 km löpning och 1 km rask promenad förra veckan landade på ca 45 minuter. Idag regnar det vilket inte gör att motivationen är på topp men imorgon är en annan dag. ;)

Har iaf bara 1 cm kvar runt midjan innan jag nått mitt mål där! När det är klart ska jag ställa mig på vågen... Tror jag iaf! Är nöjd med hur jag ser ut nu och kommer inte kämpa för att gå ner mer utan kommer se det som en bonus om jag blir smalare! Kom ju i en storlek mindre på mina arbetsbyxor när jag hämtade ut nya för ett par veckor sedan. Kommer fortsätta träna och springa även efter helgen och mitt nya mål blir Vårruset i maj. Får se om någon mer hänger på nästa år. Springer själv annars för jag måste ha ett mål annars slutar jag. Men efter helgen kommer jag inte vara fanatisk med att inte äta godis och kakor som jag varit sista tiden! Jag kommer ge mig själv en belöning efter loppet på lördag... Vad vet jag inte ännu men kommer garanterat tala om vad det blev här.

Lördagskvällen kommer jag tillbringa på maskeradparty då min granne fyller 30 år och ställer till med stor fest! Min outfit kommer jag inte avslöja för någon mer en den enda som vet innan festen. Kanske att det dyker upp ett kort här bara för att jag är så nöjd med mig själv! Kanske blir det en bild från kretsloppet oxå... Får se vad det blir!

Kram kram
Vimsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar