lördag 25 september 2010

Ojojoj!

Har inte blivit någon träning på hela veckan! :( Beror på att efter kretsloppet har jag haft ont i benhinnorna. Som tur är börjar det ge med sig men jag har bestämt mig för att inte träna innan det är helt läkt. Vilket jag tror i längden är bästa sättet för att inte få ont i framtiden.

Min satsning på Vårruset nästa år och sen på hösten ytterligare ett kretslopp gör att jag inte kommer sluta träna helt iaf. Även om jag har nått mitt mål runt midjan finns det fortfarande mycket kvar att ta av på andra ställen. ;)

Har ju mina nya mål klara så det är bara att köra på! ;) Bara att hoppas på att sötsuget inte kommer tillbaka... Jag vet att jag klarar mig utan och är just nu inte speciellt sugen på det, kan äta några bitar och sen är det bra! Vilket jag är riktigt nöjd med. Känner verkligen att magen inte pallar godis utan direkt blir uppblåst och konstig.... Vilket visar att mitt beslut att undvika dessa grejor är helt rätt!

Jag har ju inte sagt att jag inte får äta någon mat men kanske bara ta en portion och det går det lite sådär med... :/ Ja ja det är ju inget som jag tänker på varje dag men ibland kan jag bara inte låta bli att ta mer! Mat måste man äta brukar jag tänka och utan godis på veckorna så kan det inte försämra heller. Iaf är det vad jag intalar mig. ;)

Ska försöka hitta före och efterbilder på mig. Kan tyvärr inte lova att jag hittar några blider på hur jag såg ut innan jag gick ner i vikt men efter bilder kan jag garanterat vaska fram. :)

Kram kram
Vimsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar