söndag 19 september 2010

JAAAAAAAAAAAAAA!

Jag klarade det! Sprang hela vägen på mitt lopp igår! Är så stolt över mig själv och även om jag kom sist av oss Kaboniter så är jag JÄTTENÖJD! Min tid blev: 1:11:48.9 plats 788/980 tjejer! Spelar faktiskt ingen roll vad tiden blev egentligen för ingen kan säga att jag inte gjorde det! Hade ju inte sprungit längre än 6 km innan loppet så att jag orkade hela vägen visar ju att jag inte har så dålig kondition längre!

Nu är det nya mål som gäller! Idag har jag nått mitt måttmål! Tog fram måttbandet imorse och då var jag äntligen nere i 85 cm runt midjan! Så gött! Nu är det bara viktmålet kvar men då jag ännu inte tagit tillbaka vågen så får det vänta lite innan jag vet hur det gått där!

Mitt nya mål kommer iaf att vara att inte gå över dagens mått någonsin igen! Vet att det komme ske någon gång ibland med i det stora hela ska jag hålla mig mellan 80 och 85 cm! Som belöning köpte jag mig igår ett par nya löparskor med bättre dämpning vilket antagligen bidragit till att jag inte har extremt ont i kroppen idag och att mitt knä höll hela vägen. Har haft problem med det innan men igår funkade det!

Mitt nya löparmål kommer bli Vårruset nästa år! Det är ju bara 5 km men det är ändå en sporre för att fortsätta hålla igång löpningen!

Mot nya mål! KRAM KRAM VIMSAN!

2 kommentarer:

  1. Grattis till den bra tiden!!

    Lillla sysster och alla i huset

    SvaraRadera
  2. Om det var en mil det där så var det ju en jättebra tid, bra jobbat!

    SvaraRadera