tisdag 5 oktober 2010

Sjuk...

Har jag varit i snart en vecka så någon träning har det inte blivit. Men nu börjar förkylningen släppa så imorgon blir det Yoga! Längtar redan! ;)

En positiv sak är att iaf måttet över magen inte ökar även om jag inte har ätit precis rätt den här veckan... Midjan har ökat någon cm men bara jag kommer igång med löpningen igen när förkylningen är helt borta kommer även dessa att förpassas till historien. ;) Måste ju ha tro på mig själv! ;)

Har ju mitt nya mål att kämpa för och det ska gå!!!!!

Kram kram och massor av PEPP till er som kämpar med era kilon även om det är upp eller ner ni vill gå!

Vimsan

1 kommentar:

  1. Liten retsticka här ;)

    Njuter av soffan och undviker träning.

    Kan åter ha mina 25tum jeans :D

    Tråkit med förkylning har själv varit det men den har gett sig nu. :)

    Du kommer minska mer i vikt lätt.Du letar ju ny gubbe och det sägs att man bantar lätt då ;)

    SvaraRadera