måndag 31 januari 2011

Lite fusk...

Ja jag har fuskat lite idag... L hade bakat chokladbollar när jag kom hem o mamma måste ju smaka... GOTT! Sen gick jag till grannen o hon hade bakat Silviakaka igår... GOTT!!! ;) O d va det fusket d. :)

Är så nöjd att jag har klarat mig så här länge! Börjar bli dax att ta fram måttbandet o se hur måtten är. Har inte kollat på ett bra tag. Bara o hoppas på att det inte har häng för mycket men har ju inte behövt gå upp i byxstorlek igen iaf. :)

O så kanske jag ska köpa mig en våg. För gissa vikten är svårt. ;)

Annars klagar jag bara på mig själv att jag dricker förlite vatten.. Vilket heller inte är bra. Så det är nått jag måste bli bättre på.

Kram kram o massa egopepp! O självklart pepp till er som läser min blogg! :)
Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar