söndag 30 januari 2011

Trasdocka...

Det är precis så jag känner mig just nu... Som en trasdocka... Har ingen energi o göra nått alls... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att komma ur den här spiralen. Kanske det hjälper med vila för jag skulle tippa på att det är min enormt låååånga arbetsvecka som tagit musten ur mig.

Blev inte mycket annat än jobba o sova i veckan. O kommande vecka blir antagligen lika. Men på onsdag är det dags för yoga igen! :) ÄNTLIGEN!!! Jag har längtat! Rena rama himmelriket för en stressad småbarnsmamma som jobbar för mycket!

Kan iaf trösta mig med att jag inte käkat någon skräpmat o heller inget godis! O jag tycker att jag har varit duktig som klarat av detta! :) Har inte heller fuskat med maten utan sett till att jag ätit även om jag varit superstressad.

Hoppas det snart lugnar ner sig på jobbet så jag orkar komma igång med träningen igen. Fast jag ska inte klaga... Har ju inget sillasittande jobb utan är nästan alltid på språng o de närmaste veckorna kommer jag inte sitta stilla många minuter på en dag.

Massor av egopepp! Måste börja tänka på mig själv!!!! För ska jag må bra är det viktigare än allt annat! Så fram med EGOISTEN!!!! (som inte finns) O se till att prioritera det som får mig att må bra för annars ligger jag snart i en hög på sängen... Som en trasdocka...

Kram kram
Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar