onsdag 19 januari 2011

Trött!

Varför blir man så trött? Har ju haft semester i tre veckor, jobbat en och en halv vecka o ä helt slut! VARFÖR???? Borde ju vara jättepigg.

Trivs med livet även om jag inte hinner träna nått så sitter jag ändå inte stilla mycket. Inte på jobbet heller. Just nu är det massor som ska fixas så varenda vecka fram till V.10 är fullbokade redan. Kommer bli en mycket intressant vinter/vår.

Måste sluta käka en massa skräpmat, kakor och godis igen. Undrar lite hur mycket det skulle göra på mina mått om jag slutar helt nu och inte äter nått före påsk kanske... Visst undantag kommer finnas eftersom vi har en hel del födelsedagar innan dess men om det inte blir mer än vid dessa tillfällen kanske jag kan lyckas gå ner ett o annat kilo till.

Jag har ju noll koll på vad vågen visar nu eftersom jag inte har någon våg än... Vet inte om jag vill ha någon heller men det är nog ett måste.

Måste börja peppa mig själv nu så ska jag lyckas! :)

Massa EGOPEPP! ;) Nu kör ja!!!! Sista kvällen med onyttig mat, godis o kakor! ;)
Kram kram Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar