söndag 10 januari 2010

Hur går det nu då?

Ja det kan man undra. Glömde väga o mäta mig igår innan vi åkte iväg för att jobba lite så den här veckan har jag ingen aning om.

Kläderna har iaf inte blivit mindre så förhoppningsvis är det på rätt väg. ;) Träningen har varit lite si och så med under den senaste veckan men jag har iaf inte suttit stilla många minuter och godiset ja det har jag nästan lyckats hålla mig undan. Blev någon bit på helgen bara. :)

Ska bättra mig den här veckan som kommer... Nu börjar ju jobbet oxå och då sitter jag inte still speciellt mycket. Det blir kors och tvärs i västsverige som gäller under de närmaste dagarna. :) Fattar inte hur jag ska hinna med allt, samtidigt som jag ska hjälpa till att testa nya grejor på jobbet... Men men det ska bli kul men fruktansvärt stressigt under det närmasta halvåret...

Hoppas bara tiden räcker till för jobb, familj och träning.

Kram kram! O lycka till där ute. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar