tisdag 12 januari 2010

Uppdateringar!

Dom behövs ju för att ni läsare ska tycka att det är roligt o läsa. ;)

Då jag under några månader varit extremt dålig på just detta har jag nu bestämt mig för en förändring... Vet ännu inte hur men något måste hända, både på bloggen och med måtten... Kommer under de närmaste månaderna att jobba lite mer än jag har gjort senaste månaderna så detta kommer säkert att påverka mängden uppdateringar. Då jag under de senaste veckorna har upptäckt fler funktioner här så kommer det garanterat att bli några fler bilder med i mina inlägg. Hoppas att detta kan liva upp bloggen lite. ;)

Skulle även vara kul o veta om någon alls läser min blogg då det väldigt sällan kommer en enda kommentar... Vilket jag tycker är tråkigt och helt säkert har bidragit till att allt har fallerat. :(

Dags att ta tag i allt och det NU!!!

Kram på er alla som förhoppningsvis läser min blogg. ;)

1 kommentar:

  1. Hittade din blogg idag och läser för fullt för att själv bli peppad att göra något åt vikten.
    Hälsningar från Pernilla

    SvaraRadera