onsdag 20 januari 2010

Huuuu va det har gått dåligt!

Iaf delvis! Har under den här veckan både käkat pizza och godis...
Fy på mig!
Måste ändå säga att det gick bra idag! Blev ingen skräpmat till lunch, köpte mörk choklad, bullar och kakor i affären men dom blev kvar i påsen. Var enormt hungrig när jag handlade men efter några grova mackor till mat när jag kom hem så känner jag mig riktigt nöjd och sötsuget är helt borta!
Just nu iaf! :)

Ja ja bara att ta nya tag nästa gång. Skippa allt onödigt på veckorna så går det att unna sig på helgen! Vilket jag vill! Har fast det bara är onsdag idag redan arbetat nästan 30 timmar vilket gör att sötsuget existerar inte ens på dagtid! Känner mig inte sugen på godis på jobbet, där kan jag jobba i ett antal timmar utan att ens bli hungrig. Fast det blir ju oftast ett antal koppar te på dagar när jag är på kontoret! ;)

Imorgon blir det antagligen lasagnett till lunch igen, gjorde en stor laddning i söndags kväll och den här gången blev jag riktigt nöjd med resultatet!

Det är ju så enkelt, bara köttfärs krossade tomater och en massa kryddor som fräses och blandas med ostsås på mjölk och grattängost. Häll det i långpannan tillsammans med pastan och så in i ugnen tills det blivit en gyllene yta! :) Testa själva... MUMS MUMS :)

Kram på er alla så kommer mer en annan dag! Ska jobba lite till innan det är dags för duschen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar