tisdag 4 maj 2010

Träning!

Ikväll kom jag äntligen in på gymmet igen. Där vi bor har vi ju ett gym för hyresgästerna. I höstas och tidig vinter var jag där flera gånger i veckan men sen blev det en massa annat emellan. Men idag när jag skulle hänga sista maskinen tvätt, efter att ha slökollat på Desperate Housewife o käkat lite glass, tänkte jag att varför i h-vete trycker jag i mig sånt här när jag kan passa på att träna lite... Nu ska tilläggas att barnen sov sedan lite drygt en timme så jag visste att dom inte skulle komma upp.

Sagt o gjort... Tog med skor, nycklar och en CD-skiva... Det blev 15 min cykling, 15 min crosstrainer och sedan ställde jag mig på masagemaskinen. Man känner sig rätt mör efter detta och undrar lite på hur kroppen ska orka imorgon...

Ja ja det ordnar sig alltid. ;) Min träning i helgen blev det inget med då jag jobbat... Men jag fick en massa träning i fredags då min granne flyttade... Från plan 2 till plan 1 och då alla lägenheter har egen ingång så var det ut genom den ena dörren i markplan och in i dörren bredvid på markplan... Massor med trappträning där. ;)

Kram kram Vimsan!

4 kommentarer:

  1. Ja du har tur som har gym i närheten, men glöm inte att du kan ha mycket träning i vardagen som du inte tänker på, men det gäller o inte käka allt för mycke onyttingheter, se på mig som knappt ätit godis på drygt 5 år!

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym! Svårt att se på dig, finns ingen bild ;-)

    SvaraRadera
  3. Just det lillasyster! Svårt o se när ingen bild finns. ;)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Men himmel vilken fantastisk kvinna! Jag har inga barn själv men jag kan tänka mig att det inte är helt lätt att ta hand om 3 barn och hushåll på egen hand. När sedan de små änglarna har somnat finns det säkert en massa saker som upptar din tid och jag är mycket imponerad att du orkar ta tag i träningen efter att barnen somnat.

    SvaraRadera