söndag 1 februari 2015

En månad...

Det gick fort. Har promenerat en hel månad, snittar på lite under tre mil/vecka, kört diet under ca 2,5 veckor. Trotts detta har vågen inte minskat nämnvärt. :-(

Visst att det hänt endel på måttbandet, ca två cm lite här o där har försvunnit utom på vaderna som blir större. ;-) Funderar på hur jag ska göra för att få bättre effekt på det hela.

Kan ju vara musklerna som väger men då jag vill bli av med vikt så vore det ju kul om vågen visar resultat också. ;-) Men får nog vara nöjd ändå efter årets första månad med tanke på att motivationen inte försvunnit trotts dåligt väder många dagar. Har ändå varit ute och gått något alla dagar utom två, den ena ägnade jag åt snöskottning istället och den andra var ren vilodag.

Ska försöka lägga till lite styrka någon dag också, för jag är ganska svag i kroppen har jag upptäckt.

Nu tjejer o killar, som precis som jag kämpar på i uppförsbacke, skaffa en bra motivation och ta tag i träningen så kommer resultaten även om det tar tid! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar