onsdag 28 januari 2015

Lite ner...

Jo, har ju kört mitt test i två veckor nu. Halva tiden har gått och nu börjar jag kunna se lite resultat.

Magen är mindre, rumpan är mindre, låren minskar i omfång och tack vare alla promenader är även konditionen bättre. Så nu återstår en vägning imorgon innan jobbet för att få veta hur resultatet ser ut efter halva tiden.

Har börjat fundera på hur jag ska göra när dessa 28 dagar är slut. Hur gör jag för att fortsätta gå ner i vikt? Kommer ju inte sluta promenera men det kan ju inte göra allt, kan inte fortsätta äta som tidigare, då är jag snart tillbaka på startvikten igen...

Samtidigt har jag fått inse att mina träningsskor måste bytas ut. Mina fötter mår inte alls bra i dom, får fortfarande efter ett halvår skoskav och nu även ont på sidan av ena foten.

Ska lära mig balansera intaget av mat mot vad jag gör av med! Så kanske jag kan klara av att nå mål vikten den här gången. ;-)

Kram på er och lycka till med träning, dieter och vad ni nu gör för att nå i mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar