torsdag 19 mars 2015

Vilar lite...

Efter flera veckor med träning, renovering, förkylning och massa jobb har jag nu under några dagar skippat mina promenader. Går massor på jobbet den här veckan och tror jag får ihop min träning via vardagsmotionen. Vet inte riktigt men lyssnar på kroppen som på mer än ett sätt talar om att det är hög tid varva ner och vila.

Har en väninna som säger till mig allt oftare att jag kommer forcera väggen i hög hastighet mycket snart om jag inte sänker mina krav på mig själv och ser till att ta det lugnt.

Ser och märker tecknen själv så försöker verkligen göra något åt problemet. Första steget för mig får bli att lära mig lägga bort jobbmobilen på kvällar och helger samt att be om hjälp när det behövs istället för att göra allt själv "bara för att visa att jag kan själv!"

Så just nu får prio bli att hitta min balans, vikten får komma i andra hand men ska inte bli någon godisråtta igen.

Kram på er alla och kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar