tisdag 10 mars 2015

Det går seeeegt...

Blir inga resultat på vågen. Den verkar stannat på -4 kg ungefär.

Visst, förra veckan var jag inte riktigt frisk vilket gjort att jag inte tränat som jag borde. Någon godsak för mycket blev det med. :-(

Där emot syns det på mina kläder att jag tappat cm lite här och där. Jag har bättre kondition, orkar mer och känner mig starkare i kroppen. Men lite styrketräning skulle också behövas, tycker dock att det är dyrt med gymkort då det går att hitta andra sätt att få till den träningen.

Så nu får det bli lite fokus på promenader och någon styrkeövning till en början.

Vädret börjar ju även det att bli bättre så snart går det börja springa utan att vara rädd för att halka. ;-)

Kör hårt och se till att hålla humöret och motivationen uppe! Nu kör jag på för att nå mitt mål!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar