onsdag 20 maj 2009

Min vecka!

Här har inte uppdaterats på ett tag. Försöker hinna med men just nu finns det inte så mycket tid över till att blogga. Här kommer lite av hur jag inte har lyckats under den senaste tiden.

Viktrapport????? Blev det ingen i helgen eftersom jag varit bortrest och därför inte kunnat väga mig! Blir en liten imorgon kanske eftersom jag har anmält mig till en utmaning som startar imorgon. Du kan läsa mera om den här. Sen blir det förhoppningsvis riktig viktrapport på lördag igen då!

Choklad o lakrits! Detta är mina två matlaster jag ska hålla mig undan medans utmaningen pågår och det kommer inte att bli det lättaste. Jag älskar nötter med choklad runt och lakrits kick. MUMS MUMS! Men det fungerar inte om man ska gå ner i vikt! Vet att om jag bara vill och har den rätta motivationen så kommer det gå alderles utmärkt!

Som ni förstår har det blivit en hel del av dessa två ovanor den senaste tiden och jag har väll kanske inte rört på mig som jag skulle behöva, konkar, bär och går en hel del på jobbet så det kanske inte är så farligt men jag skulle gärna vilja komma ut några fler gånger under veckorna. Tror jag skulle behöva ett riktigt mål! Någon som har något förslag????? Har funderat på tjejmilen men inte haft nån som vill gå med. Kanske nått inför nästa år... Får se då!!!

STOR KRAM O MASSOR AV PEPP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar