söndag 10 maj 2009

Viktrapport och helgens träning!

Ja den här rapporten innehåller en hel del + kan man väll säga... Har inte ändrat sig mycke från förra vecka så här är veckans resultat:

Vikt: 77,9 kg (+0,4 kg)
Fett: 38,9% (+0,1%)
Vatten: 44,8% (+/-0%)
Muskler: 92,2% (-0,1%)

Kan nog säga att det är lite av ett fiasko... Går ju bara uppåt just nu... Nog om det får ta nya friska tag inför nästa vägning...

Har under helgen varit ute på tre långa promenader... Igår eftermiddag blev det lite mer än 1 timme med stavarna, idag blev det först en ca 6 km lång runda med hela familjen. Då ingår två stopp på olika lekplatser och ett besök på fiket "Bryggan" där barnen fick glass, sambon drack kaffe och jag nöjde mig med en halv flaska mineralvatten, andra halvan drack barnen upp. Hela den turen tog ca 2,5 timmar o sedan hem för att laga mat. Tredje rundan kom jag precis hem från. Blev nog 7 km ner till ICA och tillbaka upp igen. Blir ju en hel del motion när det är ständigt uppför på vägen hem... Med mig hade jag barnvagnen då jag hade hoppats på att lille A skulle somnat på vägen ner... Vilket han inte gjorde, somnade när vi hade 700 m kvar hem eller nått... Hoppas detta ger lite resultat. Bara jag lyckas hålla mig ifrån allt vad choklad heter under den närmaste veckan så ska det nog bli ett minusresultat nästa vecka. :)

KRAM på er alla! Hörs en annan dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar