söndag 24 maj 2009

Vikten går bara uppåt!

Nu har jag äntligen fått lite tid över för att viktblogga. Igår var det vågdag och jag ställde mig på vågen. Var ingen muntra siffror som stod där. Har tyvärr slarvat bort lappen där jag skrev mina siffror men det jag kommer ihåg är:

Vikt: 78,4 KG

Vilket inte är bra! Jag har gått upp 0,6 kg sedan jag vägde in mig för utmaningen i torsdags!!!!! Måste vara någon speciell anledning till detta. Kan ju inte påstå att detta har motiverat mig speciellt mycket under den gångna helgen men jag har iaf inte ätit någon choklad och ingen lakrits. Däremot har det blivit lite vin och kex. Var ruskigt gott har inte ätit nått sånt på evigheter om jag inte räknar med förra helgen med faster...

Har hunnit packa halva lägenheten nu och länktar bara till att allt ska bäras ut. Vet inte om jag kan kalla det för träning men det blir en hel del upp och ner för trappan och så måste jag ut och hålla koll på barnen och det blir ett antal steg varje dag. Har ingen bra stegräknare vilket jag skulle vilja ha. Hade i min gamla mobil men var inte med i den nya.

Kram och massor av pepp till er andra äpplen och hoppas ni har en bättre viktkurva än vad jag har just nu!!!!

3 kommentarer:

  1. Välkommen i klubben. 2 kilo upp sen sist. Men så har jag inte brytt mig heller utan njutit i 2 veckor. =) Det var det kanske värt *ler*
    Startar med pulver idag. MÅSTE gå ner nu! Vantrivs med mig själv. Vi klarar det tillsammans! eller hur!!? *kram*

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Så OPEPP det är att inte lyckas gå ned när man FÖRSÖKER, och håller sig borta från onyttigheter! Ibland undrar jag hur kroppen funkar. Orättvist är vad det är...

    SvaraRadera