onsdag 16 september 2009

Mat och annat skoj! :-)

Jag har faktiskt lyckats ganska bra dom senaste dagarna med både mat och lite promenader. För trotts att jag har varit riktigt förkyld har jag ändå varit ute och gått en liten runda på 10 minuter nästan varje kväll. Känns bra även om det inte har blivit så långt.

Maten då???

Jo jag har inte ätit enorma mängder av något och försöker hålla igen på kolhydraterna. Har sedan i måndags bara ätit enstaka godisbitar, inga kakor, ingen dricka eller annat onödigt. Någon macka till kvällsmat och även en till räksalladen jag köpte till lunch idag.

Känner mig peppad och redo för nya utmaningar! :-)

1 kommentar:

  1. Akta dig för vecko godiset man kan bli rejält tjock av det ;)
    Tänk på att ja har med mig kappan ner när jag kommer om någon vecka. Och den är det inte plats till så många uppåt kilon i....

    Krma kram

    SvaraRadera