fredag 11 september 2009

veckan som gått!

Har under den senaste veckan börjat, avbrytit och påbörjat en GI-diet! Anledningen är att jag blev sjuk. Har åkt på en rejäl förkylning. Här på gården är nästan alla sjuka nu mer eller mindre.

Måndag gick jättebra hela dagen, tisdag var helt ok om man räknar bort raggmunken till lunch. Onsdag skickade dom hem mig från jobbet och då tog jag vägen om affären på vägen hem med godis, chips och kakor. Tryckte i mig en massa godis och kakor när jag kom hem och sen var det bra... Torsdag var det kakor, mackor och andra onyttigheter. Men idag kör vi igen...

Det blev ägg, majonäs och räkor till frukost, har ätit ett päron till mellanmål. Har ännu inte planerat lunchen får se vad det blir...

Nu är det dags att ta tag i detta!!!!!

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar