lördag 12 september 2009

Vikt och synder...

Dags att rapportera om senaste veckans vikt. Då jag aldrig skrev in förra veckans resultat så kommer vikten från dess nu:

Vikt 090905: 80,6 Kg

Vilket var 1,3 Kg upp!!!! :(

Så till dagens resultat:

Vikt: 79,6 Kg
Fett: 39,8%
Vatten: 44,1%
Muskler: 92,8%

Det blev iaf 1 Kg mindre än förra veckan. Vilket jag ska vara nöjd med efter hur och vad jag ätit den här veckan som var...

Så vad har jag stoppat i mig efter att jag stod på vågen imorse då???? Jo både GODIS, KAKOR, MACKOR, PANNKAKOR (iof gjorda på dinkelmjöl) med GRÄDDE och så nu MARÄNGSWISS!!!! Måste skärpa mig under resten av veckan för annars kommer jag aldrig ner i vikt!!!! Vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka motivationen eller fel ord... inspiration är ett bättre ord!

Ska ägna morgondagen till att bli frisk så jag förhoppningsvis kan jobba på måndag. Eller gå till kontoret kanske jag ska säga för jobba kan jag göra hemma vid köksbordet om jag vill.

KRAM KRAM på er som läser detta (om det finns nån som gör det! ;-) )

2 kommentarer: