måndag 21 september 2009

Vikten och helgens mat!

Då har det varit några dagar med en massa synder... Vågen kom fram i fredags morse då jag visste att lördag inte var någon bra dag den här veckan så här kommer resultatet:

Vikt: 79,8 Kg
Fett: 39,9%
Vatten: 44%
Muskler: 92,7%

Är ändå nöjd eftersom jag varit sjuk och helt struntat i dieten under de senaste två veckorna.

Efter den invägningen inför helgen då vi har haft tjejfest med dricka, chips, alkohol och en del annat onyttigt var det dags för en halvdag med städning och sedan besök av en kompis. Detta slutade snabbt då hennes lille kille körde i ett hål på gården och fick åka till akuten ist... Han hade slagit upp ett långt jack i hakan. :( Dagen avslutades med pizza...

Under söndagen blev det ännu mera onyttigheter då i form av chips, godis och kakor... Men nu är det en ny vecka och dags att ta tag i sig själv igen... För vilken gång vet jag inte men min syster kommer snart ner med kappan och då måste jag vara nere i max 77 kg för annars kan jag inte ha den...

Så det är mitt första mål! 77 Kg innan den 15/10 Så heja på mig nu!!!!!

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar