lördag 24 juli 2010

En vecka utan godis!

Japp! Imorgon har jag inte käkat godis på en vecka! Känner mig enormt stolt över detta men har idag en enorm abstinens eller nått... Humöret är i botten och tålamodet lika så... Så mycket som jag har skällt på mina barn idag vet jag inte när jag gjorde sist. :( Blir till att försöka tygla humöret över helgen och inte falla till föga med godiset. Kan ju bli lite chips ikväll kanske o ett glas vin till tacosen.

Igår sprang jag hela korta rundan igen. Tänkt imorse att nu ska vi ut o springa igen men det gick inte alls... Orkade bara springa några hundra meter annars gick jag hela rundan ganska snabbt. Vet inte varför benen inte ville hänga med. Kan ju bero på att jag har enormt ont i mina vader efter gårdagens löparpass... Men men nya tag på måndag för imorgon ska jag vila om det inte blir gymmet kanske. Har ju mindre än två månader kvar till kretsloppet så för att orka det är det mer träning som gäller. Inget slappande o slöande med det mer den här semestern. ;)

Kram kram Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar