torsdag 29 juli 2010

Träning!

Igår sprang jag drygt 2 km och idag tog jag en powerwalk samma sträcka! Funderar på att gå ut en sväng i gymmet bara småbarnen har somnat. Kanske kan orka en halvtimme på cykel utan paus. ;) Eller kanske ska ta crosstrainern samma tid. Vi får se!

Börjar ladda mentalt för mina 10 km löpning nu och senast den 10 sep ska jag springa halva milen! Orkar jag med det kommer det inte vara några som helst problem den 18. ;) Önsketänkande.... Hoppas bara mitt knä håller, har haft problem med det och även med onda vader så helt klart är det en massa träning och bygga upp benmusklerna som gäller i första hand. Så dom närmaste dagarna får det nog bli gymmet och snabba promenader. Löpningen känner jag att jag har i kroppen bara jag slipper ont i knät och vader.

Säger bara som egen pepp! VA JA Ä BRA!!!! ;) O kämpa på alla där ute!

Vimsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar