fredag 23 juli 2010

Stolt!

Det är precis vad jag är över mig själv! Har inte käkat en enda godisbit på hela veckan! Visst glass, bullar och lite kakor har det blivit men inte GODIS!!!! ;) Kom på mig själv när barnen fick i måndags (vilket dom skulle haft i lördags men mamma glömde bort o ge dom det...) så frågade jag om jag kunde få smaka men ångrade mig innan jag ens fått någon bit av A. Hans reaktion var bara: ångrade du dig mamma? Vill du inte ha någon godis??? Jag svarade nej och han käkade upp sina godisbitar själv.

Igår var vi på Liseberg och I + A ville ha varsin polkagrisnapp på nyckelband... L skulle inte ha något men jag ville ha nyckelbandet så det inhandlades tre stycken sådana. När vi gick ut från affären säger L att jag vill oxå ha godisnapp. Detta hade jag räknat med så hon fick nappen som hängde på mitt nyckelband! Hon blev nöjd och jag med! Tårta blev det oxå bara en bit, L fyllde 11 år i onsdags) med jordgubbe på. Fanns även bitar med choklad på men dessa skippade jag helt!

Hoppas bara att det ger resultat oxå annars kan det ju lika gärna kvitta! ;)

Vi får se till helgen när måttbandet kommer fram igen! ;)

Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar