onsdag 14 juli 2010

Semester igen!

Hallå på er! Har åter igen semester. Den här gången är det tre veckor! Försöker få in så mycket vardagsmotion som möjligt... Blir en hel del sånt med tre aktiva barn som gärna vill bada, hoppa studsmatta och hittar på alla möjliga gymnastiska övningar...

Här om dagen fick ena dottern för sig att hon skulle stå på huvudet.... Sagt o gjort hon tränade som bara den vilket resulterade i att tre barn o två vuxna gjorde allt för att efterlikna henne... Bara en fixade det! Min granne som var en fena på såna grejor när hon var yngre... Sen fick vi för oss att barnen skulle hjula... O jag då som skulle visa att jag kan minsann jag mä började med först en o sen blev det några till av bara farten... Slutade med att jag o grannen skulle se vem av oss som kunde göra flest efter varandra, resultatet blev att jag gjorde 5 och hon gjorde 4 sen va vi som två fyllon... Och oj vart tog grannens tre åring vägen????? Hittade henne hemma hos sig i full färd med att tvätta av sig hamburgerdressingen som hon hade lekt med...

Har blivit en hel del simmande och vattenlekar med barnen nu när det är så varmt och jag har haft riktigt mycket träningsverk i kroppen i några dagar men nu börjar det ge med sig! Blir minst ett dopp varje dag på minst 30 minuter varje gång... Kommer förhoppningsvis att ge lite resultat när semestern är över!

Kram kram Vimsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar