söndag 18 juli 2010

Godisfritt!

Är precis vad det här huset kommer att vara om några minuter... Iaf så är det inte tillåtet för mig att käka en enda godisbit... Och då det är måndag om bara några minuter sitter jag här o funderar på om det finns nått kvar... ;) Nej skämt o sido är faktiskt inte det minsta sugen på godis och har heller inte varit det på hela helgen men köpte ändå lite igår bara för att det var sista helgen... Mitt godisskippar mål är att jag ska lyckas hålla upp till jul... Vi får väll se hur det går med den saken. ;)

Kakor och bullar ska oxå förbjudas men det får vänta till semestern är slut för bullarna i fikakorgen till stranden lär jag inte kunna låta bli ändå... ;)

Har även idag trots att regnet har hängt i luften hela dagen och det blåser svinkallt varit nere o doppat mig i sjön. Var absolut varmare än vad jag trodde det skulle vara. Imorgon ska det förhoppningsvis vara bättre väder så då kanske det går att njuta av badandet oxå... ;)

Ska försöka komma igång med löpningen igen under veckan för jag inser att barnen kan klara sig själva den stunden jag är ute o springer. Undrar om jag kommer orka lika långt som jag gjorde innan jag la ner det före semestern???? Det visar sig imorgon. :)

Nu säger Vimsan natti natti och imorgon vaknar hon upp till ett GODISFRITT liv!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar