söndag 11 maj 2014

Hinner inte just nu...

Blir ingen träning den här veckan. Renoverar mitt kök och det måste prioriteras. Har ju lyckats få till ett antal promenader under senaste veckan. Är ca 1,5 mil skulle jag tro. Just nu märker jag inte att det händer nått på måtten, har ju iof inte haft framme måttbandet på ett tag men bältet är en bra måttstock det med. ;-) 
Jag har ändå bestämt mig för att även om det finns lite att ta av ska jag inte skämmas i bikinin den här sommaren. För jag duger som jag är! Tänker inte gömma mig eller träna för att någon annan tycker det.

Tänk vad mycket som ändå händer på ett år, jag har byggt på mitt självförtroende enormt. Nu vet jag att det är inte farligt gå ut själv, gå på bio eller sitta på ett fik utan vänner för jag har gjort detta några gånger nu. :-)

Så snart kanske jag kan avslöja mitt mål, vilket inte kommer hända innan det är nått, men en liten hint iaf. :-)

Mest glad är jag över att kroppen fixade löpningen så nu kan jag komma igång även med det. :-)

Lycka till alla och tänk på att du duger som du är! Gör inga förändringar för att någon annan vill det utan för att det är det du vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar