tisdag 27 maj 2014

Oj!!!

Läste några av mina gamla inlägg och inser att endel har hänt under dom sista fem åren sedan jag började skriva här. 

Vikten har gått både upp och ner, midjemåttet lika så men ändå mår jag bättre än vad jag gjorde då. Mycket beror nog på min mentala hälsa som just nu ligger lite + men inte mycket. Jag börjar se saker positivt igen. Bältet börjar bli för stort, nu är det bara ett hål kvar på det. Var ute på yttersta hålet för bara några veckor sedan. 

Har gått över på kesella och bär till frukost igen istället för ostmackor. Hoppas på att det ger lite till innan semestern. Kanske att jag kan börja leta mindre bälte och kanske även kläder. Vore så kul känna mig nöjd med mig själv innan det är dags för bikini. ;-)

Så nu blir det satsa lite mer några veckor så får vi se vad resultatet blir i slutet av V.26!

Heja mig!!! 

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tipsa om du vill prova på en hemsida jag precis håller på med, http://www.mindremidja.se.

    Sidan är främst tänkt till att kunna följa sin nedgång, diagram över hur mkt man ätit samt motionerat. Registrering och användning kommer att vara helt gratis fram till iallafall hösten under tiden jag håller på att utveckla den. Tips om förbättringar eller ideer mottages tacksamt (det finnns en del saker som skulle kunna göras annorlunda).


    SvaraRadera