söndag 18 januari 2015

Nytt test...

Är ju konsulent för LR och när det var dags för kick-off tidigare i januari lanserade dom ett nytt koncept för viktminskning eller viktreglering som dom kallar det. Då jag försöker bli av med några kg tänkte jag att det gör ju inget att prova.

Sagt och gjort, beställde hem ett 28 Days body-mission paket. I veckan kom det och då jag till mina vänner sagt att startskottet skulle bli imorgon, måndag 19/1, kunde jag ju inte börja direkt... Eller???

Hahaha, började redan i torsdags för varför vänta till måndag när grejorna fanns hemma? ;-)

Så nu måste jag visst köpa mig en våg för hur ska jag annars veta om det blir något resultat? Återkommer med resultat men vet inte om jag kommer meddela det innan dom 28 dagarna är över. Målet på -15kg har jag ju satt till 31/3 så dit tror jag inte att jag når men kanske kan bli av med 7 kg iaf till dess.

Försöker ju även PW eller springa 30 km varje vecka, lyckades ju förra veckan men den här veckan räckte inte stegen till. :-( Men nästa vecka är det nya tag och då är målet att jag ska nå lite över 30 km, dvs gå in den här veckans missade km.

Lycka till alla som kämpar med både det ena och det andra där ute! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar