tisdag 3 februari 2009

Min viktmotto!

Gårdagens inlägg blev lite stressat eftersom jag skulle göra sådär 10 saker samtidigt. Men det jag skulle ha sagt blev iaf med. Innan jag skrev det hade jag varit ute i kylan och gått, vet inte hur långt det blev eftersom min stegräknare nollställde sig innan jag hann kolla alltså rena skräpet. Var iaf ute 50 - 55 min. Räknar man varvet inne på ICA oxå så blev det 1 timme.

Idag har jag varit på mitt step pass. Känns riktigt bra att jag har rört på mig så mycket dom senaste dagarna. Imorgon blir det vilodag och torsdag är det bamsegympa med A.

Min filosofi till ett lyckat resultat är: Förbjud inget äta bara mindre av det du vill ha. OK strunta i godis som ändå bara innehåller en massa skräp men maten räcker det med att äta hälften mot vad du brukar så kommer det att löna sig i form av minskad vikt.

SÅ ett STORT lycka till alla där ute....

1 kommentar:

  1. Ojoj om du vill veta så går jag mins en timme om dagen..... varje dag.... och jag vill inte veta hur många steg det blir ;)

    kram kram

    SvaraRadera