lördag 7 februari 2009

Min matvecka!

Ja den har inte varit helt perfekt! Det har blivit både MC Donalds och Pizza i veckan! Är ändå ganska nöjd, pizzan blev kanske 1/4 av en hel och MC blev en kycklingburgare. I övrigt så har det blivit en hel massa god mat men jag sköter mitt motto! TA BARA EN GÅNG! Funkar klockrent! Under nästa vecka vet jag att det kommer bli en hel del godsaker då vi ska ha kalas men om jag följer mitt eget råd så behöver det inte bli så illa!

Börjar tappa motivationen lite vilket resulterat i att det blivit några chokladnötter den här veckan. Måste få tillbaka lusten att röra på mig, iof har jag inte fallit tillbaka i godisträsket och jag sköter min träning och min mat så det kanske inte är så farligt som jag tror! Försöker hinna med att blogga men under de senaste veckorna har jag jobbat allt för mycket och det som ska göras hemma har blivit lidande pga av detta. Jag får helt enkelt sätta på stereon och en bra skiva och städa hela bottenvåningen i eftermiddag så har jag fått ett helt träningspass! Var även två timma i badhuset i morse med barnen och det känns faktiskt i kroppen. Halkade även omkull igår när jag hade lämnat barnen på dagis så jag är lite öm efter det oxå!

Slut på krämpor och deppighet! NU SKA DET TRÄNAS!!!!!!
KRAM PÅ ER!!!

1 kommentar:

  1. Bara du håller dej till de enkla regler du har kommer du på sikt att gå ner i vikt, men det är en lånng prosedur, så det är tålamod och diseplin som gäller :)

    kram

    SvaraRadera